بررسی بازی Assassin’s Creed Origins

6 سال پیش
بدون تصویر

با انتشار بازی Assassin’s Creed در سال های اخیر که با حواشی زیادی همراه بود. به همین دلیل موجب شد در سال گذشته شرکت یوبی سافت به خودش استراحت بدهد. بازی Assassin’s Creed Origins با استراحتی که داشت توانست از روند نزولی خود پیشی بگیرد و دوباره به دوران اوج خود باز گردد. Assassin’s Creed Origins  در این بازی به سراغ ریشه ها رفته تا این بار ما را باشخصی همراه کند که وجودش عشق به خانواده و مردمانش نهفته است.

این بازی از لحاظ ابعاد جهان دو برابر جهان بازی بلک فلک می باشد. این بازی در مصر باستان می باشد و از نوآوری های خاصی در بازی به کار برده شده است. در این نسخه ، رابطه  با پسر ، همسر و خانواده متفاوت از نسخه های پیشین خود نیز می باشد. این بازی از لحاظ داستانی بسیار قوی عمل کرده است و توانسته نظر منتقدین را به خود جلب کند. داستان بازی بر اساس نفرت، عشق به خانواده شکل گرفته است.

در این بازی در نقش محافظ فرعون قرار دارد که وظایفی چون نجات جامعه از دست حاکمان آن زمان را بر عهده دارد. جدا از این، به دنبال انتقام گرفتن از افرادی می باشد که باعث جدا شدن او از خانواده شدند. مثل قسمت های گذشته این بار در اتفاقاتی که در مصر باستان اتفاق افتاده است حضور دارد. داستان Assassin’s Creed Origins  با چند پیچش خوب تا انتهای بازی جذابیت خاص خود را دارد و آخر سر هم با یک پایان مناسب منتظر قسمت بعدی نگه می دارد.

گیم پلی بازی Assassin’s Creed Origins

مهمترین تغییرات Assassin’s Creed Origins نسبت به نسخه های قبلی مربوط به گیم پلی بازی می باشد. سیستم مبارزات آن شبیه به دارک سولس و بلد بورن شده است.دیگر نمی توان با سلاح مخصوص حریفان خود را از بین ببرید. پیروزی در نبرد ها نیازمند برنامه ریزی دقیق تر یعنی دفاع و حمله به دشمنان می باشد.

ارائه نقش آفرینی مختلفی به بازی افزوده شده است. از اضافه شدن درخت پیشرفت در سه شاخه  تا سیستم کرفتینگ بازی، همگی Assassin’s Creed Origins را یک بازی اکشن نقش آفرینی تبدیل کرده است. داستان بازی با انیمیشن های خیره کننده و موسیقی های آن  روند بازی را جذاب تر کرده است.

داستان بازی با تازگی هایی همراه است که با گریه های مادر می تواند قلب شما را به درد بیاورد و گاهی شما را با مبارزات سهمگینی مواجه کند. یوبی سافت بر روی شیوه مبارزه متمرکز شده و از مکانیزم جدیدی بهره می برد. همچنین با اضافه شدن سپر به بازی مبارزات را سخت تر کرده است.

نکته جالبی که در بازی استفاده شده است سفر در زمان می باشد که با ماموریت های متنوع اصلی و فرعی مواجه می شوید. سلاح های بازی متنوع می باشند و از شمشیر، نیزه، اسلحه ی دوگانه و حتی پتک را شامل می شود که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود نیز می باشند.

گرافیک بازی

گرافیک بازی بسیار خیره کننده می باشد. شما این تغییرات را می توانید از شخصیت ها، سلاح ها و حیوانات مشاهده کنید. همچنین حیاط وحش این بازی با الگو برداری از حیاط وحش واقعی طراحی و ساخته شده است. این بازی در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ بر روی کنسول های  ps4 ،xbox one و pc منتشر شده است. قیمت این بازی ۵۹٫۹۹ دلار می باشد.

0
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

بدون دیدگاه