بررسی بازی God Of War بازی انحصاری Ps4

6 سال پیش
بدون تصویر

شاید کمتر کسی را می توان شناخت که پلی استیشن داشته باشد ولی بازی God Of War برایش ناشناخته باشد. در سری بازی های قبلی  God Of War او شخصی بی مغز بود که با کشتن پی در پی خدایان جنگ خشونت را به اوج خود رسانده بود. اما در این نسخه God Of War دیگر آن شخص سابق نیست. بیشتر به محیط اطراف خود توجه می کند و گذر زمان باعث شده یک آرامش خاطر در درون او ایجاد کند. کریتوس حالا یک پیرمردی است که به پسر خود اهمیت می دهد و از او مراقبت می کند.

بهترین بازی انحصاری ps4

تاکنون بازی انحصاری Last of Us Remastered عنوان بهترین بازی پلی استیشن بود. اما با آمدن نسخه ی جدید God Of War این بازی با وجود نقد های انجام شده بهترین بازی حال حاضر Ps4 می باشد. این بازی امتیاز ۹۵  را دارا می باشد. کریتوس قابلیت حمله سبک و سنگین  را دارد و در هر بخش می توانید سلاح های خود را قوی تر و بهتر کنید. در گیم پلی بازی تنوع زیادی ایجاد شده که مخاطبین بیشتری را شامل می شود.

در این زمینه بخوانید : بهترین بازی های پلی استیشن ۴ کدام اند ؟

گرافیک بازی God Of War

گرافیک بازی بهبود چشمگیری یافته و شامل مبارزات و افکت های جذابی شده است و نزدیکتر شدن صحنه مبارزات سبب زیبا تر شدن بازی شده است. گرافیک بازی چنان تاثیر گذار است که گیم پلی آن را فراموش خواهید کرد. در مبارزه شیوه های زیادی به کار گرفته شده است و می توان با توانایی هایی که در ادامه بازی به او اضافه می شود به کار ببرید و ببینید جه تاثیری روی حریف مقابل شما خواهد گذاشت تا بتوانید جذاب تر و زیبا تر حریف خود را شکست دهید.

در واقع در سیستم مبارزه کریتوس آزادی عمل بیشتری دارید و می توانید با روش های مختلفی دشمنان خود را بکشید. کریتوس در این سری بازی تنها نبوده و پسر خود را هم آورده است. اگر چه این بازی به صورت open world نبوده اما با محیط گسترده ای که در این نسخه از بازی وجود دارد می توان خلاقیت های شخصی بسیاری را از خود بروز داد.

 

0
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

بدون دیدگاه