iniesta ، خداحافظی با بارسلونا : هرگز مقابل بارسلونا نمی ایستم

6 سال پیش
بدون تصویر

iniesta (به اسپانیایی: Andrés Iniesta Luján) اسطوره باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری (۲۰۱۸) این باشگاه را ترک می کند. این هافبک ۳۳ ساله  شانزده فصل برای بارسلونا بازی کرد و در این مدت ۶۶۹ بازی برای این تیم انجام داد و برنده ۳۱ جام قهرمانی شد.

اشک های iniesta در کنفرانس مطبوعاتی

iniesta در کنفرانس مطبوعاتی با حضور خانواده، هم تیمی ها و سرمربی بارسلونا در حالی که اشک از چشمانش سرازیر بود گفت : روز سختی است در حالی که باید اینجا بایستم و با جایی که تمام دوران حرفه ای ام را در آن گذرانده ام خداحافظی کنم. بخش زیادی از چیزی که الان هستم و مرا به این موقعیت رسانده است بخاطر بارسلونا و لاماسیا است و خیلی از آنها متشکرم ، با خیلی از افراد صحبت کردم اما می خواهم با خودم و باشگاهم صادق باشم.

گرچه iniesta اعلام نکرد راهی چه تیمی می شود اما به احتمال فراوان ستاره ی بارسلونا به لیگ برتر فوتبال چین خواهد رفت. او گفت هرگز مقابل بارسا نمی ایستم پس تیم بعدی او در اروپا نخواهد بود. هنوز مشغول فکر کردن درباره ی آن هستم و آخر فصل مشخص می شود.

iniesta در تیم ملی اسپانیا

اینیستا که ۱۲۵ بازی ملی در کارنامه دارد قرار است تابستان در جام جهانی ۲۰۱۸ برای اسپانیا بازی کند. او یکی از اعضای تاثیر گذار بارسا در رقابت های این فصل بود. اینیستا به همراه اسپانیا قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ و جام ملت های اروپا در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ شد. اینستا تک گل پیروزی بخش خود را مقابل تیم هلند در سال ۲۰۱۰ به ثمر رساند و باعث قهرمانی اسپانیا در جام جهانی شد.

او همچنین با لباس بارسا به افتخاراتی چون ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و ۸ قهرمانی لالیگا (که به زودی تبدیل به ۹ قهرمانی می شود) کسب کرده است.

0
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

بدون دیدگاه