کدام خودرو ها بهترین تکنولوژی خودران را دارند؟

21 ساعت پیش
Self-driving cars

امروزه خودروها در تلاشند تا ایمنی خود را بهبود دهند و همچنین بتوانند راحتی را برای رانندگان به ارمغان بیاورند. ما در این مقاله ۹ خودرو خودران را برای شما معرفی میکنیم. در واقع طیف عظیمی از سیستم‌ها خودران اکنون بر روی خودروهای جدید ارائه می‌شوند. در اینجا می‌خواهیم بدانیم تا چه حد پیشرفت کرده‌اند. آیا سیستم ها به اندازه کافی برای برای رانندگی صلاحیت دارند یا خیر؟ باید به این نتیجه برسیم که آیا می شود به رانندگان خودران اعتماد کرد یا خیر؟ بیایند این خودرو ها رو باهم بررسی کنیم.

۲۰۲۴ Tesla Model S

تسلا

تسلا با قابلیت‌های پیشرفته (FSD) پیشرو است. ویژگی‌هایی مانند پیمایش خودکار و تغییر مسیر خودکار را شامل می شود. این خودرو به رانندگان اجازه می دهد که به صورت نیمه خودران در بزرگراه‌ها رانندگی کنند. با به‌روزرسانی‌های متعدد، تسلا به طور مداوم استقلال خود را افزایش داده است و آن را به بهترین انتخاب برای رانندگان تبدیل کرده است.

مرسدس بنز EQS 2024

مرسدس بنز EQS 2024 یک ماشین لوکس با اتوماسیون سطح ۳ که از طریق سیستم Drive Pilot به شما این امکان را می دهد تحت شرایط خاصی رانندگی کنید. این ماشین برای کسانی که نوآوری و راحتی را در اولویت قرار می‌دهند و همچنین طیف وسیعی از ویژگی‌های سطح بالا را میخواهند، مناسب است.

بنز

Chevrolet Tahoe

این ماشین، یک سیستم رانندگی بدون مرز برای رانندگان عرضه شده است. تاهو قدرت SUV سنتی را با فناوری مدرن خودران ترکیب می کند و آن را به انتخابی همه کاره برای خانواده هایی تبدیل می کند که به ایمنی و راحتی اهمیت می دهند.

Chevrolet Tahoe

نیسان آریا ۲۰۲۴

نیسان آریا یک کراس اوور جمع و جور با سیستم ProPILOT که دارای رانندگی خودران است. آریا رانندگی بدون دست در بزرگراه ها را ارائه می دهد و می تواند شرایط چالش برانگیزی مانند توقف در ترافیک و حرکت را سازماندهی کند. همچنین دارای یک سیستم تمام الکتریکی است که آن را به گزینه ای سازگار با محیط زیست برای مصرف کنندگان تبدیل کرده است.

نیسان ابی ۲۰۲۴

Rivian R1T 2024

ریوین R1T یک پیکاپ الکتریکی است که دارای درایور پلاس است؛ یک سیستم رانندگی نیمه خودران مجهز به سنسورهای متعدد برای تشخیص موانع که ان را به یک خودروی خاص تبدیل کرده است. ریوین برای علاقه مندان به ماجراجویی در شرایط ناهموار مناسبه چون با آخرین فناوری های روز دنیا بهترین عملکرد را برای خودرو های خودران دارد.

Rivian R1T 2024

BMW سری ۷ ۲۰۲۴

بی ام و سری ۷ یک اتومبیل لوکس با اندازه خاص است که از طریق سیستم پیشرفته خودران، اتوماسیون سطح ۳ را ارائه می دهد. این خودرو به شما اجازه می دهد تا کنترل فرمان، شتاب گیری و ترمز رو در جاده های خاص در دست بگیرد. سری ۷ با طراحی زیبا و فناوری پیشرفته‌اش برای کسانی که می‌خواهند تجربه رانندگی خودران سطح بالایی داشته باشند، ایده‌آل است.

BMW سری 7 2024

کادیلاک سلستیک ۲۰۲۴

کادیلاک جدیدترین نسخه سوپر کروز را به نام سلستیک معرفی کرده است. این خودرو به رانندگان این امکان را می دهد که بدون دست بیش از ۲۰۰۰۰۰ مایل رانندگی کنند. Celestiq یک خودروی خاص با فناوری آینده نگر که تجربه رانندگی متفاوتی را ارائه می دهد.

کادیلاک

Lucid Air

Lucid Air دارای سیستم DreamDrive است که + راحتی را با ویژگی‌هایی مانند مرکز خط و کروز کنترل تطبیقی ​​ارائه می‌کند. این خودروی تمام برقی ترکیبی چشمگیری از عملکرد و فناوری های پیشرفته را ارائه می دهد.

lucid air

XC90 2024

XC90 Recharge یک SUV هیبریدی پلاگین با سیستم کمک خلبان ولوو است که قابلیت‌های رانندگی نیمه خودران را ارائه می‌کند. ولوو که به خاطر تاکیدش بر ایمنی شهرت دارد، تجربه رانندگی مطمئن و راحتی را با فناوری پیشرفته ارائه می دهد.

car

0
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

بدون دیدگاه