مشخصات گوشی جدید Mi A2 فاش شد.

6 سال پیش
بدون تصویر

بعد از موفقیت گوشی Mi A1  در سال گذشته شیائومی قصد دارد این موفقیت را با Mi A2 نیز تکرار کند. شایعاتی پس از رونمایی از می میکس ۲ اس وجود دارد و آن عرضه گوشی جدیدی به نام  می ۶ ایکس که در بازار جهانی با نام Mi A2  شناخته می شود، وجود دارد. اطلاعاتی که الان در دسترس است چند وقت پیش در TENAA رویت شده بود.

مشخصات Mi A2

می A2  از ۴ گیگابایت رم  یک پردازنده اسنپدارگون ۶۲۶ بافرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز بهره میبرد. ظرفیت این گوشی ۶۴ گیگابایت است که هنوز اطلاعاتی در مورد وجود داشتن ظرفیت های دیگر در دست رس نیست. صفحه نمایش می A2 یک صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ خواهد بود. قرار است این گوشی با اندروید ۸٫۱ اوریو وارد بازار شود.

و اما دوربین، دوربین شیائومی Mi A2  دوربین دوگانه ی ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی در پشت با دریچه دیافراگم f/2.0  و f/1.8  و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با درچه دیافراگم f/2.0 در جلو را در خود جای داده است. همچنین این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت است که در پشت گوشی قرار گرفته است. در آخر بر اساس اطلاعات موجود یک باتری ۲۹۱۰ میلی آمپر که وظیفه ی نگه داری انرژی مورد نیاز برای انجام کارهای روزانه شما را بر عهده دارد.

0
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

بدون دیدگاه